Bloggpremiär

Ja nu har jag fallit för tycket å ska börja blogga får se hur det går för jag å datorer är inte de bästa vänner så det kanske slutar med att jag kastar ut datorn. haha
Men kul å blogga å se vad man hittar på plus att följa Nellies framsteg. Man skulle nog börjat när hon var nykläckt men börjar nu när   hon är15 månader . Härliga unge älskar henne så. Vårat vilddjur. bilder kommer inom en framtid på henne.
Snart ska godingen börja på dagis å jag jobba (ångest) har inte längtat till mitt jobb utan har storttrivst att gå hemma med min goding. Njutit av varje dag. Älskar att vara mamma. Men men tillbaka till verklgheten måste man. för pengar behöver man för att leva i dagens samhälle å jag ska väl vara glad att jag har ett jobb att komma tillbaka till.

Dagens påhitt. på förmiddagen var vi hemma å lekte å städade. För min Sambo var det jobbtajm efter fyra härliga veckors ledigt. kändes konstigt att han inte var hemma  eftermiddags tyckte både jag å Nellie. Godingen gick runt å leta å ropa efter sin pappi. Sen efter pappi åkt drog vi till kompisarna Angelica å Anthon för lek å bus.  När vi var där tog Nellie  Anthons hand å pussa han så söööööt. Go ungar. Märks att dom har träffats sen det var små bebisar. Leker så bra  ihop.
  I morgon är det dax fär bvc för gangstern. får se om hon växt nåt. bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej.. du skall få blogg adressen här, jag läste den från start, alla inlägg hon gjort. så kan du få

låna boken sedan om du vill.. kram kram

http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

2009-08-18 @ 18:41:25
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0