Mysdag

Får börja med å tacka söta Angelicka för hjälpen lär behöva det mera gånger.

Dagen började inte på det bästa sätt hade världens huvudvärk så i med lite värktabletter.  .
 
solen lysste så gött så då kan man inte sita inne å häcka fast att huvudet hållde på å trilla av kändes det som .å för min lilla goding blir det inte roligt o m vi var inne för då skulle jag bara ville ligga i soffan å då får hon krupp på mig plus att C jobbar natt å ska sova på dagen så man försöker vara tyst för han skull så att  han får sova
Då bestämde jag mig för att vi skulle hälsa på Nellies dagis på fm lunch på stan i parken sen öf besök.

Nellies dagis.
 Eftersom jag tycker det ska bli jobbigt å lämna min goding så tyckte jag det var bra med ett besök. Å positivt blev det. Jätte goa var dom . Nellies inskolningsfröken var toppen. Nellie skola in sig själv med en gång prova det mästa. Cykla med en tjej lekte i sandlådan med mera. Det är väldigt skönt att hon är så framåt som hon är och att hon gillar andra barn så hon kommer trivas där. inte blygg å rädd den inte. Så vi ska ta och hälsa på mer innan inskolningen. Hon ville inte gå där ifrån.Det är ju ett bra tecken jag tror att jag kommer behöva mer inskolning än hon.haha hönemamman nummer 1. Det är jag det.
Sen efter dagis gick vi ner till stan köpte en sallad till mig och gick till parken för lunch mys mys var det å Nellie stumpan var så hungrig.
Sen när lunchen var uppäten gick vi vidare till öf. Nellie sov och jag fick röra fläsket.

Nellie vakna när vi kom fram och var redo för lek. Kompisarna Hampus och Nova var där och dom hade kul. Men det var mycket bebisar där å Nellie ville gärna fram å hälsa. Blev lte hårdhänt i mellan åt så man fick ha koll. Sångsamlingen var inte dugg lockande i dag utan Nellie drog i väg till rutchkannan i stället med sin vapendragare Hampus å Nova. Sen gick kompisarna hem å var det bara bebisar kvar det tyckte Nellie var jättetråkigt. Men vi fick vara kvar eftersom vi väntade på att C skulle bli klar med bil som har krånglat men nu är den fixad. Har en sån redig kille som fixar bilen själv så man slpper lämna in den. Men det är ju inte så många gånger som vi kommer att gå på öf eftersom man börjar jobba snart. så vi kommer gå till öf nån gång mer. Kanske redan i morgon eller torsdag får se hur vi gör.

i morgon ska vi besöka mitt jobb. behöver ju mitt Schemma hur jag kommer att jobba. sen får vi se vad vi hittar på har inte bestämmt än. bye
Jag erkänner det blev en cola idag med. fan jag har ingen karaktär alls.

Kommentarer
Postat av: Angelica

karatär, vad är det? hahha.. =)

2009-08-26 @ 17:25:03
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0