Sjukstugan

Godingen är sjuk än och även jag är förkyld nu men min karl har klarat sig än å det är väl tur det för då blir det ett väldans gnäll haha. Jag vill ju helst ligga i soffan å ta det lugnt när man är förkyld man orkar inte så mycket mer. Men det fnns inte på kartan för Nellie utan full rulle som vanligt å sova vad är det helt onödigt tycker hon. Å jag som inte vill nåt annat bara suckar.
Men man blir smått tokig å bara vara inne å även N blir det så vi har allt tagit några svängar med bilen i helgen.
Å i morgon ska ju det bli fint så vi går nog ut en stund om hon inte har feber.

En vecka kvar till inskolnig av godingen kanske tur vi har haft en sväng med förkylning så vi klarar inskolningen men jag räknar med mycket sjukdom i höst för hos alla tre.

Min katt har förresten  legat på minus sidan kan jag lova för här om veckan baja hon bakom soffan. Då var det nära att hon åkte ut kan jag lova. som tur e för henne gjode hon det på en tidning. Ja hennes låda var städad så varför hon fick detta ryck är ett mysterium. Å en annnan dag hade hon ett bevis på sin klo att hon varit på sängen å klöst nämligen skumgummi bit på klon. Urscch ni ska se hur våran säng ser ut. Å den har vi bara haft i 2 år men den ser ut som vi har haft den i 30. jävla katt. Men hon är ju min håriga bebis så jag förlåter henne.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0