gosse goding

halloj

Måste ju berätta något så gulligt som Nellie har börjat med. blir så varm i hjärtat av hennes påhitt.

Allafall så  tar hon ner soffkudden och filten på golvet då ska man lägga sig på kudden Nellie drar över täcket på en, sen klappar hon en på kinden jätte härliga pussar får man sen tar hon fram en bok å läser för mig på hennes sätt sen vinkar hon och säger hejdå. Hur gulligt är det inte.

Å mer mer ord kommer inte så tydligt men det nyaste ordet i dag är sova. måste börja skriva ner när hon säger nya ord så man kommer ihåg.

I dag har jag och Nellie varit på min lillasyrras julshow. dom var så duktiga så. Dom hade gjort och kommit på det mesta själva. Å neliie stormtrivdes stog vid sidan å klappa dansa och rock supergulligt. Alla tyckte hon var så söt.

Imorgon är jag och stumpan vara ledig så himla skönt tjhoo. vi ska till vårdcentralen å titta på Nellies konstiga jätte röda märke som hon har i ena armhålan. och blir det inte försent ska vi ta hos en tur till Angelica å buspojken för lek innan Angelica ska jobba. Sen på fm ska Nellie å jag baka pepparkakor ska bli väldigt intressnt å mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0