Härliga torsdag

yeeess snart helg så skönt. Denna vecka på jobbet har det varit så mycket.känns  som jobbet suget ur all energi och kraft jag haft har varit helt slut när jag kommit hem. Har suttit och nickat i soffan redan klockan sex. Känns ju inte bra alls att man inte har ork till sin lilla familj när man kommer hem. och mest till Nellie känns det jobbigt att mitt tålamod tar så snabbt slut och att jag inte orkar hitta på något med henne blä säger jag bara.

MEN MEN nu har jag bara fem arbetsdagar kvar på detta år sen är det julledighet så j-vla skönt ska det bli. Ha å jag som började jobba i september har alltså inte jobbat så länge men som jag har längtat efter ledighet. Nästa år jobbar jag 75% fattigare kommer det bli men det är det värt.

På måndag morgon har Nellies förskola lucia firande. halv åtta ska dom börja så det blir att gå upp tidigt. Dom ska sjung ute så det ska bli så spännande och mysigt men jag tror inte hon kommer stå still så värst länge haha gull unge. Men dom ska inte ha någon fika eller nåt efteråt och det tycker jag är skit tråkigt. Skulle ju vara lite mysigt med fika och få träffa andra barn och föräldrar på nellie avdelning.
På mitt jobb ska vi ha på eftermiddagen oxå ute men vi bjuder på pepparkakor, glögg och saft efteråt. Så kommer det upp på Nellies förskola hur vi tyckte det var ska jag ta upp detta med fika.

Så på måndag är det fullt upp är väl som ett utskitet päron på måndag kväll kan jag tror jag. Sambon och jag i var sin soffa och snarkar haha. Sambon eftersom han ska jobba dagtid och det är inte han van vid.

Helgen är det IDOL så klart. sen lussebullebak på lördagen och på lucia ska vi hem till C syster å äta gött. Även ta en sväng förbi morsan och lussa lite tror jag. Sen även en massa mys med världens bästa unge så klart.

Men i dag var hon fröken argbigga jisses vilka utbrott hon har haft. men ätit dåligt på dagis och sovit lite då bli resultatet att hon är på pisshumör hemma. Hon fick ett uttbrott i badet och lyckades välte ut baljan så hela bad rumsgolvet blev så blött kul NOT. Då tog mammas tålamod slut kan jag lova grrrrrr så pappan fick snällt rycka ut men han var ju tvungen å kläcka kommentarenatt såg du inte vad hon gjorde då hade jag lust å strypa karln.

å i morgon har jag sovmorgon börjar inte förren elva så himla skönt tralalla. bye
Bjuder på en bild när stumpan är riktigt förbannad. Kan det vara morsans temprament hon ärvt. En arg Nellie Nej det är nog pappas haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh tack! Faktiskt på ullared är det inköpt =)

Rena rånet, endast 59 kr.

2009-12-11 @ 09:31:36
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Amelie

Oj då. Ja men då ska jag kontakta henne igen. Det kan ju bli lite fel på vägen eftersom jag inte har Theres nr utan bara hennes man, så då kan han ju ha glömt att säga det. Men jag tänkte jag skulle ringa nu i helgen för då borde de vara hemma så kan jag prata med Theres själv =) Kramar

2009-12-12 @ 07:20:45
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0