Halloj

Har inte haft ork eller lust att blogga på ett tag. Som ni kanske har märkt. Är så trött när jag kommer hem från jobbet. Så då går den energi jag har kvar till mina älsklingar.
Nellie pellie har blivit en sjusovare nu när pappi är ledig. Eller vad säger ni om att hon sover till tjugo i tolv eller elva. Vet inte vad han gör men det har ju aldrig hänt med mig. Men jag hoppas att hon tar sovmorgon i morgon men jag tror inte det hon kommer väl villa gå upp vid sju redan bara för jag är ledig. haha

Hon har ialllafall blivit en riktig pappegris nu det sista igår fick jag inte ens ta i henne utan hon skulle bara vara med pappi. Inte ens katten Astrid ville vara med mig så jag var utfryst ur min lilla familj (snyft).

Längtar så till efter jul för då börjar jag jobba 75% ska bliså skönt. Ha man tänkte ju bara innan att Nellie kommer ju få så lite tid på dagis så då kan jag jobba heltid men glömde bort mig själv. Det är ju stor skillnad u å jobba heltid än det var när man inte hade barn men man lär sig så länge man lever.

Snart december längtar är ju ett tomtefreak har massor och mer blir det. Tycker det är mysigt innan jul med allt från pynt ljus å paket.

Å snart bär det av till ullared Me like. Fan va jag skratta åt serien så roligt. Men det sög i ullaredstarmen hahhNä nu tog orken slut så Bye skriver nog på söndag åberättar om helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0