Så dålig på att blogga

Har torka på att blogga  i now.

Har i allafall varit på första samtalet för Nellie på dagis kul att få vara på andra sidan. Jag har i allfall fått insikt att jag har bra samtal eller lika bra som Nellies inskolningsfröken. Nellie sköter sig bra och är så duktig den lilla tiden hon är där. Hon är en liten glädjespridare där och väldigt omtyckt utav barnen. Speciellt en stor pojke är så förtjust i henne. Märkte det när jag hämtade henne en dag han ville hjälpa mig å ta på henne och han ville kramas hela tiden så gulligt. Känns varmt i mamma hjärtat kan jag lova. Fröknarna tror inte på mig att hon har sånt humör som jag säger. Dom skulle bara veta. Men skönt att hon är gladfis där.

Men nu är det snart advent så mysigt. I morgon tjuvstarar jag med gardiner stjärnor och ljusstakar. Så får se om jag kan få stryka gardinerna i morgon för lillchefen. Glömde ju det i dag och strykbräda och strykjärnet står där nellie stumpan sover vill inte gå in och störa eftersom hon är ännu mer lättväkt just nu.
Snart tar jag oxå fram min kära vänner tomtarna blir nog redan islutet av nästa vecka. eftersom jag har en del så vill jag ha dom framme ett bra tag så man kan njuta av dom. Ett kort inlägg som vanligt. Men jag bjuder på en bild på världens underbaraste unge och mig på emaus i somras. hon tyckte det va kul i gungan fast att det ser ut som hon vill rymma haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0