Torsdag 19 nov

Halloj

Nu har jag och goding vaccinerat oss i dag. vad vi har märkt på gumman än så länge. Är att hon blev lite grining och trött. Hon var på väg å somna vid tre och sen efter middagen satt hon i soffan med mig och tittade på barnkanalen å helt plötsligt börjar hon nicka till flera gånger. Det har aldrig hänt förrut inte ens när hon varit riktigt sjuk. Så trött blev hon av vaccinationen och somnade väldigt lätt sen när hon skulle sova för kvällen. Vi får se hur hon mår i morgon och om hon fått någon feber. För då blir det ingen dagis för henne och C får ingen sömn för jag måste till jobbet eftersom vi har planeringsdag och jag behöver verkligen vara med. Själv är jag bara lite öm i armen. Men reaktionen kanske kommer senare.

Jag har även haft magkatarr i veckan skitkul NOT. Men jag har jobbat ändå vi är lite underbemanade så var illa tvungen plus att jag var borta några dagar förra veckan. Så snål blev jag med.

Nellie har det inte varit några problem alls å lämna på dagis fast att hon har varit borta två veckor där ifrån. Utan hon har varit så glad att hon ska få gå dit. Kul att få träffa andra barn och vuxna och att få leka.

Vi har även varit på bvc hon föjer sin kurva bra hade gått upp bra i vikt trots mattrots. Men hon är en lättviktare det är hon. Men bvc tog min länd och vikt och C:s och då är kurvan bra. Men Nellie kommer väl protestera massor fort vi kommer till vårdcentralen nu i fortsättningen eftersom hon ska ha en omgång till av vaccinet plus en spruta för mässling i januari som vi sköt upp nu eftersom vi tog svinvaccinet nu.

Gött moss i morgon är det helg så skönt. Bara få va speciellt på morgonen ingen stress.

Nä nu ska här sovas så bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0