Välkommen in i klubben Emma

Japp min kompis Emma blir tant i dag och det tycker jag är jätte kul. Så att jag har nån att dela mina ålderskrämpor med hahaha. Så grattis gumman önskar min lilla familj.

Och i morgon ska vi hälsa på henne och hennes goding Vincent. Så att jag får snussa på han ännu mer han är ju så söt. Fast att han är så lik sin pappa haha. Men det beror ju på lillchefen som blev sotis förra gången vi var där och hälsade på.

Lillchefen ville förresten vakna 4 :15 i dag inte kul eftersom jag börjar jobba 7 plus planering på kvällen. så man har ju varit lagom pigg i dag NOT. Men Nellie har varit pigg eftersom hon och C somna om efter 6 nån gång grrrr och sov till elva dom små trollen.

Sen fick mormor hoppa in som barnvakt i eftermiddag eftersom C jobbar och jag hade planering på jobbet. Nellie hade inte sovit något mer på dagen så när hon hade fått kvälls gröten och mormor diskade upp efter det och när hon var färdig och vänder sig om så hade godingen somnat i stolen. Så oj vad trött hon måste varit för det har aldrig hänt. Morsan försökte då snabbt som möjligt få på pyjamas å blöja å lägga henne men nej då det funka inte. Så hon var vaken när jag kom hem vid 8. Men då fick hon så snällt gå och sova. Hon somna vid halv nio trodde inte hon skulle somna så snabbt utan va uppe hela kväll/natten. Mne bra att somna så att jag får gå och lägga mitt trötta huvud på kudden snart. så god natt  (sov sött nu lillcefen hela natten snälla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0