17 månader

Ja våran lilla goding blir 17 månader i dag. Var har tiden tagit vägen för om en månad är Nellie 1 1/2 år redan ojoj. Nu går ju tiden ännu fortare när man jobbar. Men kärleken till detta lilla undret som vi har glädjen att få uppleva varje dag blir bara större. Blir aldrig mätt på att titta på henne när hon leker och busar man blir så varm i hjärtat.

Men hon testar mig verkligen nu när jag har börjat jobba är på ett sånt humör på eftermiddagarna. blir arg för ingenting men med pappsen på fm är hon som en sol och är så glad. Men det är väl skönt för C att hon är på så bra humör lilla trollet.

I dag i allafall slutade jag tidigt så då passa vi på och åka till öf med Angelica och Anthon. Där lekte hon och hade jätte kul sen följde Angelica å Anthon med oss hem för mer bus men då var Nellie pellie riktig mammegris ville bara va i knät men Angelica tog henne så bra och då passa jag på att laga mat så tack Angelica. Men idag har ju jag fått mysa mycket med mitt hjärta och det betyder så mycket för mig.

I morgon slutar jag oxå tidigt så då ska vi bada med våra kumpaner A och A det ska bli så roligt för Nellie älskar att bada. Eftersom C jobbar eftermiddag i morgon är jag och stumpan själva på kvällen. Så då passar jag å Nellie på träffa och mysa med min lillsyrra som är 12 år och behöver semester från föräldrarna. Så vi ska göra pizza äta chips och titta på idol så kul. Sen ska dom ju köra Mickael Jacksson imorgon på idol det blir mycket intressant å titta på för jag gillade honom mycket var skitledsen när han gick bort.
Bye

Kommentarer
Postat av: Nova

Grattis till 17 månader kompis! /Nova

2009-10-16 @ 09:39:30
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Hampus

Jätte grattis tjejen : )

2009-10-16 @ 11:12:39
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0