Måndag 26/10

Snart lön tjhoo kul kul. Första riktiga lönen på länge. Men det tråkiga e är att vi har masssssssssoooorrrrr av räknigar den här månaden plus att jag har en karensdag så det blir inte mycket i plånbocken i allafall.

Men vi hade en jättemysig helg min lilla familj och jag. Fredagen var vi hos en vän där vi tittade på fotboll. Och Blå vit vann så bra. Nellie lekte å härjade med Thelma och med dom anfra vuxna. Hon har blivit en pappegris väljer sin pappa istället för mig nu. Kul för pappi men det känns lite konstigt eftersom hon alltid varit en mammetjej.

Men hon är ju mer med sin pappa nu än med mig och det är ju bra för deras relation.

Tillbaka till helgen. Lördag fm tog vi det lugnt å bara myste sen drog jag å Nellie till vänersborg för marknaden C måde lite dåligt undra vad det berodde på kan tänkas att det var ölen han hällde i sig på fredagen.
Jag å stumpan fyndade en hel del blev så nöjd med inköpen.
Köpte körv å dom var himmla goa. Sen på kvällen blev det mys med pizza å dansbanskampen. John Blund kom å hämta mig tidigt tror jag sov vid tio redan i soffan så trött så. Vakna iallafall där och då var klockan fyra på natten. söndag städades det lite grann och bus lek och mys med älskade godingen.På eftermiddagen drog vi till C syster och hon klippte nellie gumman så nu är hon kortklippt å fin i håret. Vill ju att det ska ta sig och bli lite tjockare hennes hår bli av med babyfjunet. Det är ju andra gången som vi klippt henne så nu kanske det kommer i gång. SEn blev det söndags kväll med jobbångest.blä-

Har haft en bra måndag trots apt. För vi hade så lite barn plus att det är höstlov så jag kompade hela eftermiddagen så skönt. Hämtade Nellie som inte alls ville hem. Men hem kom vi och vi la oss i soffan och mös plus sov så gött i 2 härliga timmar. Sen lekte vi lagade middag innan det var dax för mig att åka till jobbet igen blä.

Nellie pellie har börjat titta på barnprogram. man ser riktigt hur hon fastnar med blicken i tv:n. Hon har aldrig haft den ro till det för. Nej nu jag trött så god natt. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0