Tisdag

Nellie är fortfarande inne i en period där hon vaknar flera gånger på natten. Det var ju helt ok när man var hemma för å man var för trött kunde man ju sova när hon skulle sova men det funkar ju inte nu.
Lilla älsklingen vaknad i allafall tjugo i fem och hade väldigt svårt å somna upp. jag gick i allafall upp var ju så illa tvungen eftersom jag började jobba 7. Men hon hade somnat om i allafall tokungen.

C lämna henne till dagis vigdelva i dag. skönt för henne komma i väg å träffa andra barn och leka. Men hon hade inte sovit på dagis. Så jag hämta en väldigt trött och grinig tjej. Hon sov en halvtimme i bilen för jag var tvungen å åka i väg och köpa pellets för vi har inte fått pelletsleveransen än och värme behöver vi ju när det är så kallt.

Men oj så dåligt humör hon har varit på. inte kul alls när man har längtat så efter sin lilla sessa. Men det fick bli en lite muta så att jag kunde laga mat å äta. Efter mutan var hon gladare och vi lekte bada och myste. Men oj vad tiden går fort när man är hemma på jobbet går den så långsamt. Och denna vecka jobbar ju C eftermidddag så man är ju ensam om allt så hemmet ser ut som jag vet inte vad. Men jag prioterar tiden med Nellie så det får se ut som kaos.

Blä i morgon är en bajs dag jag jobbar jätte länge så den får gå supersnabbt tycker jag men den kommer la bli segare än körv.

Torsdag tänkte jag iallafall ta med mitt lilla hjärta till öf en sväng. kul å komma dit var ju ett bra tag sen nu.
Sen på fredag blir det nog bad mys mys. Eftersom sambon jobbar fredag eftermiddag så får jag å godingen mysa själva. Den här veckan ser jag inte min sambo mycket inte kul alls.

Men på lördag är det dax för ladies night ska bli så himla roligt längtar.bye

T

Kommentarer
Postat av: Angelica

det kommer bli skit kul, vad roligt vi skall ha =)

2009-10-14 @ 09:34:15
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0