30 år

ha Ha grattis till mig själv för i dag blir jag en gammal tant. Har väl inte haft världens bästa födelsedagen tycker jag. Ingen som sjöng för mig på morgonen och ingen tårta i sängen. Okey han jobba natt å komm hem nästan innan vi skulle åka men ett grattis å liten blomma kunde han allt fixa fram. En annan fixar present från nellie å grejer när han fyllde år bara en liten grej men dom tänker la inte så långt karlarna i alllafall inte min lite besviken är jag. Som jag greja till hans 30 årsdag med present blommor och tårta. Så han står på minus listan nu han får allt jobba hårt för komma upp på plus igen. Lite depp är jag.

Jag har gjort min första arbetsdag och det gick jag la okey, Kändes konstigt å vara där men ändå så kom man in i det snart å det kändes nästan som att man inte varit hemma i 1 1/2 år.Men skillnad var det för jag började på en ny avdelning. Dom va gulliga å sjöng för mig och jag fick en present. Ha förresten min goa mamma ringde ju å sjöng för mig på morgonen. Men oj vad jag saknade min älskade goding. Men hon hade haft det så bra på dagis, Och läminig gick bra. för både mamma och barn.

Sen efter arbetsdagen slut så snabbt hem till mina älsklingar. för kina mat å ys. Jag gossa så ycket jag kunde med Nellie innan det var dax för sängen för hennes del. Nu är det snart god natt för mig med börjar ju jobba sju i morgon. bye

Kommentarer
Postat av: Marita & Nova

Grattis grattis! :)

2009-09-14 @ 23:35:11
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0