Helgen

Hallo

Ja helgen har r gått super snabbt tycker jag alldeles för fort.
I fredags var ju morsan och lillasyster med och hämtade gullungen å hon hade haft det så bra så. fick  ett bildcollage på henne hur hon har haft det under inskolningen. Å det var super mysigt att få se. Nellies inskolningfröken sa att detta var den lättaste inskolning hon haft på flera år.Å det är ju skönt så hon komer ha det toppen.
Efter hämtning av skrutt. var det handling på schemmat sen hem till min mor för smårgåstårtabak och dom blev toppen.Sen hem för tv kväll och vänta på att sambon skulle komma hem som var på nordkroken och grävde.
Kom då på när sambon kom hem att kalaset kunde firas därut så kunde C  gräva utan större avbrott. Så det blev det bestämt och det var en lyckad ide
Kalaset gick hur bra som helst tårtorna var supergoa så tacksam till min mamma. Och jag fick så bra presenter. Ha fick en del pengar så nu blir det tatuering.Längtar.
Och idag ännu mera nordkroken för grävning för min C och jag och goding busa och myste ihop.

nu sitter jag här med värsta jobb ångesten ähhhh jagin vill inte. å värst ska det bli att lämna godingen mitt hjärta men hon kommer ha det så bra det är bara jag som e fjantig. Sen har ju man ålderångest med efter som jag fyller 30 bast i morgon. Var fan har alla år tagit vägen. Nu är man verkligen vuxen på allvar. Å hur FAN är man vuxen jag vet i allafall inte känner mig som en 25 åring. Självklart har man några vuxen poäng jag har ju man barn å hus men känner mig inte nåt vuxen för det. Ha men jag e 29 till halv fyra i morgon eftermiddag. Å nu åste jag verkligen komma i säng i tid är inte så duktig på det. Vi får se om gammla tanten orkar skriva i morgon. Bye


Kommentarer
Postat av: Hanna YM

Hoppas kalaset va trevligt, Grattis!!

2009-09-14 @ 10:57:26
URL: http://myren.blogg.se/
Postat av: Angelica

grattis på 30 års dagen tanten..hahhaha =)

2009-09-14 @ 20:06:29
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0