Jobb,jobb

Hallo.
Ja det har vart fullt upp dom sista dagana för mig. Jobbar massor av timmar i början av veckan å mindre i slutet. Men dom här dagarna känns är super trött. Sen får man ju inte träffa sina älsklingar alls. Saknar dom som F-n.
Men Nellie har det jätte bra med pappsen i allafall. Men ska godingen få följa med mig på jobbet det ska bli kul. Hon har ju bara varit på dagis i dag och det blir inget mer denna vecka. Så det blir bra för henne å komma ut lite och träffa andra barn och jag får se henne hela dagen mys.

Vi ska även imorgon i väg och Träffa Angelica å Anthon och Lisa och Love ska bli jätte kul.jätte kul å få sluta tidigt med å väldigt skönt. Ska riktigt njuta av dagen.

Vi har shoppat en del med och det är ju alltid roligt men mindre kul för plånbocken bara haha.

Det blev ingen Liseberg i helgen (snyft) men jag hoppas på i helgen eller nästa det beror på min sambo helt å hållet.

Sen har min sambo blivit förkyld lilla stackarn där. Å ni vet hur dom här när de blir sjuka. en annan jobbar tar hand om barn hem. Men ojoj vad synd det är när karlarna blir sjuka de blir handlingsförlamade.

Tackar morsan för hjälpen med Nellie i veckan. Du är guld värld och vi älskar dig.
Sen är min Lilla go syrra världens finaste och vi älskar dig med.Kramar på er från oss.

HUvudet e så trött så jag vet inte vad jag ska skriva. Sitter i bland tänker på vad jag ska skriva å kommer då på massa roligheter å grejer men sen när jag väl ska skriva så blir det svart i hjärnan. Så bye å god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0