Onsdag

Ha när man går hemma å är sjuk så händer inte så mycket så det inte så mycket å skriva om.

I alla fall så är goding frisk för hon har varit ett riktigt vilddjur i dag. Busat å härjat.
 Å den lilla skitungen har noll respekt för mig. För när hon gör bus som hon inte får å jag säger till henne så bara skrattar hon och gör det i gen jag blir tokig för jag säger verkligen till på skarpen. Men när C säger till så bryter hon ihop. Hur ska detta bli när denna lilla donnan blir tonåring. Jag och C kommer bli gråhåriga snabbt för mer kottar har vi ju tänkt och får dom samma humör å vilja som Nellie lär vi bli gråhåriga väldigt snabb.hahah. Positiva e ju att hon vet vad hon vill och kämpar för att få som hon vill.

I morgon ska denna gamla tant till jobbet för jag gör korta dagar tor och fredag. Så det ska jag orka med känner mig bättre nu.
Sen hade jag tänkt i morgon Ef att jag och vildjuret ska ta oss en sväng till bibblan å låna lite böcker sen behöver ju Nellie rastas lite med träffa andra än mammsen å pappsen. Sen behöver vi l behöver variera oss lite för vi har nästan bara nalle puh böcker här hemma. Varför vi har så mycket nalle puh böcker är för att jag älskar Nalle Puh har till och med tatuerat han på benet.

 Fundera även ta en sväng till Nellies dagis på fredag hon har ju inte varit där nu på en vecka å som det ser ut nu kommer hon bara vara där på tisdag  nästa vecka blir ju lite glest mellan gångerna annars. nu kommer jag inte på något mer så Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0