Sista dagen

Ja i dag var det sista vardagen jag och godingen var hel ledig för på måndag är det dax för dagisinskolning. Fan va tiden har gått snabbt. Tycker inte det var längesen jag gick med magen å bara väntade på att få gå hem från jobbet åfå träffa mitt underverk.
 Det finns väl ingen manick så man kunde spola tillbaka tiden, för skulle det finnas skulle jag använda den med en gång. För jag har verkligen trivts att gå hemma med Nellie. Men nån gång kanske man får en kotte till å får njuta igen.

Så i dag har Nellie och jag myst och busat som bara den. Lite viktiga saker har vi gjort med handlat åt Nellies farmor och städat.

Nu sover godingen å jag väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet. V har en del planer för helgen men får se vad vädret vill. Jävligt tråkigt väder vi har för den delen känns som hösten kommer bli lång regning å boring. Gillar inte hösten alls. En stor del är att det inte finns en enda röd dag så man är inte ledig nåt för än till julen. känns så långt dit.blä å bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0