Måndag 7/9

Japp nu är helgen över och en ny vecka. Vi har haft en mysig helg. Vi har varit i nordkrocken där mina föräldrar har stuga. Christer har grävt en massa å jag nellie har lekt och busat med mormor och Jan-erik.

Första dan på inskolningen idag och det gick toppen. Nellie tyckte det var så roligt med alla leksaker och kompisar. Hon ville inte alls gå hem utan vara kvar och leka. Blev arg som ett bi när vi gick därifrån. Så det är ju ett bra tecken på att hon kommer att trivas där. Det var en konstig känsla att stå på andra sidan om man säger så jag brukar ju vara den som skolar in. Man får en annan förståelse för föräldrarna nu. Man förstår vad dom går igenom mer. För man ska ju lämna sin skatt till främmande händer. Så intrycket är ju jätte viktigt.Men i morgon blir oxå en mjukstart en och en halv timme. Sen på onsdag ska hon äta där och vi ska gå ifrån en stund.t  Det ska bli spännande å se hur det går med ätandet. på torsdag ska hon sova där och det blir värkligen ett prov eftersom hon är svårsomnad plus lätt väckt. Och där ska hon sova i ett rum med flera barn.

Efter dagis åkte vi hem för mat å sovning.
sen när pappsen åkt till jobbet blev vi rastlösa så då drog vi till överby för fönster shopping. Å vi hittade så mycket fint. man skulle vara miljonär säger jag bara. Gillar verkligen hms barnkläder så mycket fint.

Sen en grej dom säger att vi tjejer (kvinnor) har pms men jag tror dom har fel i allafall i detta hem. För min sambo lider av grav pms blir sur för inget ting. Blir så less på han att jag vill spy på han ibland. Men det går ju över. Men igår hade jag lust å dra nåt hårt i skallen på han. Gött å få skriva av sig. Men han kom nog på sig för han ringde i kväll å va gullig i telefonen.

Å imorgon är tv kväll som gäller.  Idol börjar plus andra avenyn shooo. Tur att C jobbar annars skulle det bli krig om tv:n för han hatar såna tv program. bye

Kommentarer
Postat av: Hanna YM

Hej!

Välkommen till bloggvärlden!

hoppas det går bra med inskolningen.

Ha en kul tv:kväll, ska se på samma programm jag med =D

2009-09-08 @ 16:33:22
URL: http://myren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0