Våran underbara goding

Å vad man kan älska en sån liten människa och kärleken blir större för varje dag.Här är våran lilla älskling bara en vecka gammal. Här är hon inte stor bara några dagar gammal. Lilla hjärtar du betyder allt för oss.

Men denna lilla donnan var bus unge i natt. Hon hörde när pappsen kom hem från jobbet kvart över tolv. Och då började vi prata å greja och ville leka med sin pappa. Men nej ingen lek för här ska sovas men vilddjuret somnade inte förrän efter halv två i natt. NI kan tro att jag har varit trött idag.

Blev ingen bibblan utan vi drog till Angelica å Anthon för lek å bus. Det var ju ett bra tag sen vi träffades. Å dom blev så glada av att se varandra barnen. Så dom härjade runt och lekte.
 
Efter besöket drog jag och Nellie i väg för handla lite. Sen på hemvägen så somnade godingen så det blev sent i säng. Å oj vad hon härjade. levde verkligen rövare min skatt.

Jag jobbade i dag i allafall och det gick bra. Men oj vad trött man blir med tjugo ungar som härjar är ju inte riktigt van med ljudnivån än.

När jag kom hem tså hade vi nog haft besök av en orkan. Kan tänkas att orkanen heter Nellie. För det var blöjor , leksaker, i kull välta stolar å kläder överallt. Men det värkar som Nellie och pappsen haft skoj och det är ju viktigast. Dom log helt utslagna i soffan och sov när jag kom. Mina söta älskligar. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0