Helgen som varit.

Helgen började inte så bra mådde verkligen skit i fredags. mådde illa frös ont i kroppen å huvudvärk. Tänkte allt nu kommer allt på samma gång. Men samarin å lugn å tydligen så hjälpte det för på lördagen mådde jag mycket bättre. Å det var skönt för hur kul är det å vara sjuk på en helg ok det är väl aldrig kul å vara sjuk. Men helgen har man ju planer och man ska ju mysa med familjen.

Lördagen njut vi ute i trädgården och lek med godingen härligt  gott med sol. Sen när Nellie godingen skulle  sova tog vi en sväng med bilen. Vi gillar att åka runt i bilen å titta oss omkring. Gör det ofta. Vi var även en kortis på bike å titta oss omkring. När vi kom hem tog vi oss en sväng på våra cyklar. riktigt skönt. Vi stannade till på vårviksgård där godingen fick titta på alla hönor tuppar och kaniner. Hon tyckte det var jätte kul ville inte åka där ifrån.
Men vi hade lite bråttom eftersom vi skulle på kalas. För min lilla syster blev nämligen tonåring i lördags. Grattis igen Silje till dina 13 år. Sen drog vi hem så att vi var hemma till nio för sista delen av mellienium så himla bra.

Söndagen bestod av städ å städ tråk tråk med nödvändigt, Hatar å städa. Sen drog vi väg med bilen igen haha som sakt biltokiga är vi. middag å lite mys å bus innan C åkte vi till jobbet,. Nellie i säng. Å jag bänka mig framför datorn med cola å popcorn så gött. Har snöat in på unga mödrar i danmark ser det på datorn de e fan beronde framkallatnde så kul. mycket naiva människor finns det haha.

Ha har sakt att Nellies trots inte är så farligt. Tar det tillbaka det kan jag lova jag å C håller på bli tokiga i bland på allt trots men man skrattar gott åt hennes trots oxå. Som en sak att gå in från trädgården kan ta en evighet. eller så är hon helt med på noterna å följer så snällt med. sen på väg in så är det något som händer. Dörren öpnnas på fel eller nåt. å då kommaer Nellie vulkan utbrott ljuvligt not.

Annars har Nellie den mäst envisaste förkylning som aldrig ger med sig känns som hon har varit förkyld och hostig sen januari. Å nu är det värre igen jättetätt å väldigt hosig stackars lilla sessan.
Nä nu ska jag se på ett avsnitt unga mödrar innan jag går och lägger mig. BYE

Kommentarer
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Visst är de underbara ungarna ; ) Envisa till tusen o den minsta lilla sak kan vara världens undergång... Hoppas att de snart är över (innan nästa börjar i alla fall).



Vet inte om du fått mitt sms, men är i alla fall kläd party här den 4:e maj kl.17. Nellie är välkommen hon med. Jonas är hemma och leker/passar de : )



Sedan:

Hej : )



Nellie (med familj) är inbjuden till lite kalas/fika för att fira att Hampus nu blir 2 år.



Söndagen den 16:e vid 14...



Kramar : )

2010-04-27 @ 08:54:35
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Den är kl.17 på tisdagen.

Förstår det : ) Kan säga de var inte lätt att välja en dag i maj utan att de krockade med någons födelsedag/kalas. Kom ju så många bebisar då : D

Ja, de är helt otroligt vad tiden har gått. Hampus blir 2 år och Pontus blir 3 månader nu den 5:e. Går verkligen skit fort!!

2010-04-28 @ 08:07:43
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0