påsk

Hej.
Vi har haft en mysig påsk fast vi har sjukdom i lilla familjen. Lillskruttan var jätte dålig hela förra veckan. hög feber å snorig å väldans hostig. Hon har har varit väldigt medtagen å helt slut å mat har inte varit lätt å få i henne. På torsdag åkte vi till vårdcentalen och godingen hade öroninflamtion.
Så det blev pencillin för gumman. Med mig är det krig för att få i henne pencillinet men med C så tar hon den så snällt så inga protester alls då. Så det är pappans uppgiften här hemma  även ge mat för hon äter mer när han är med mig.Med mig blir det bara strul å slutar med att att vi båda blir arga. för ja hon har ärvt mitt humör I NOW.
Å mat är fortfarnade blä till och med godis som hon annars älskar men det slinker inte änns ner. Å hon som fått så mycket godis. hon har lördags godis långt framöver kan jag lova.
C är oxå sjuk konstigt att inte jag har åkt på något när bägge mina älsklingar har varit så dåliga.

Jag å älsklingen var iallafall  i fredags  å åt i falköping där dom har mongoliskt mumma var det. Och mysigt för mig å C å vara lite själva och göra något mysigt å roligt. Vi kände att vi behövde det efter allt tråkigt som hänt. Medans lilla godingen var hemma och myste med mormor och resten av familjen Myren. Sen hämtade vi Nellie och fortsätte mysa hemma. Helgen har varit mycker mys och god mat åå godis.

I morgon är det dags för jobb igen blä skulle gärna vart ledig hela veckan men men jobba behöver man.

Nä nu är det Arn på tv:n så Bye

ps. Nellie var i allafall den gulligaste påskkärringen i världen i helgen. men så svår att ta kort på henne, när kameran kommer fram säger hon nej nej och vänder bort ansiktet skitunge där.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0