Härlig torsdag

på min förskola har vi fått stänga pågrund av all snö så tomt ab inte kan garantera våran säkerhet så sen i måndags eftermiddag har man fått vara på en annan förskola å arbetat. Å det har varit skitsegt. lite barn och mycket personal. tiden har gått så sakta. Så i dag tog jag ledigt och vilken toppen dag det har varit.

Jag och Nellie har tillbringat dagen med världens toppen människor tycker jag å Nellie nämligen Angi å Anthon.
På fm var vi på vattenpalatset. så himla mysigt å roligt tyckte både barn och vuxna. Nellie var helnöjd. Tog några kort som jag tänkte satt in men hittar inte saken man ska ha för att föra över bilder så bilder på badet får bli senare.
Mycket bättre där än älvhögsborg där det bara är en plakdamm med pissljumet vatten. Bäst tyckte Nellie att ström vattnet tjöt av glädje.

Efter badet bar det av till överby för bokrean startade ju idag. Å vi passa på å titta på böcker medans dom små godingarna sov. Hitta en hel del böcker så nu vet jag vad jag kommer göra efter att stumpan har somnat om kvällarna haha. trvligt sällskap för min sambo jag kommer vara.

När trollen vaknat gick vi å åt tacosbuffe men köttfärsen räkte inte till mig så det var ju en bra tacobuffe Not. Vi kom att det är bättre att äta på Mcdonalds får mer för pengarna ju. Fick även köpt doppresent till sötisen Vincent för vi ska ju på hans dop på lördag. Ska bli kul å se hur Nellie kommer röja i kyrkan Not. plus att man kommer va lite bakis eftersom jag ska ut med jobbet i morgon å bowla. Blir nog tidigt i säng på lördagskvälenn tror jag.

Efter shoppning  och ätning följde vi med A och A hem för ännu mera bus.
Så stumpan somnade gott efter kvällsmaten här hemma.

Vi ska även vara med toppen A och A imorgon med. Är ledig i morgon med. Å sen på eftermiddagen ska vi åka å snusa på  Pontus å Nellie och Anthon ska leka med Hampus ska bli jätte mysigt hel dagen i morgon med.

Avslutar en perfekt dag med en cola och popcorn. mums ByeEtt kort från sommarbad 09 på godigarna bjuder jag på tills jag får in korten från vattenpalatset i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0