Onsdag

Halloj

Sitter på min rast på jobbet och skriver detta inlägg eftersom jag inte kom in på min blogg hemma igår. Vet inte vad det var med datorn men dum var den.

I går var jag å Nellie pelli å hälsade på en liten tre veckors bebis å hennes storbror å föräldrar med angi å Anthon . Å hon var så söt- man blev allt lite sugen på en liten kan jag lova.

Härligt å höra Nellie ropa efter Anthon nu. å Hon ropar Ante hela tiden så fort hon inte ser honom å hon ska göra precis allt som han gör. Hon gillar verkligen Anthon massor det syns hon lyser upp när hon ser honom. Och berättar man att vi ska åka träffa Anthon så blir hon så glad å säger Ante hela tiden. Hon blev jätte ledsen när vi skildes i går lillsnuttan. Men som tur är för mitt hjärta ska hon få träffa han igen på fredag för då ska vi åka å bada på vattenpalatset. Så mysigt. För jag börjar inte jobba för än 13.

Annars har vi en förkyld storbebis hemma som det är så synd om så Not. Sur som ättika är han med han har F.n pms asså surgris. Tål inget å bara fräser. Så våra kvällar är så trevliga så Not. jag framför datorn å C ligger å slapp surar i soffan.

Nä nu är rasten slut så bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0