Snö

Jag har inte varit den som gnällt över snön utan tyckt om den vita vintern vi har. Men nu måste jag få gnälla lite. för nu räcker det med snö man kan ju f-n inte göra nåt. Å var ska man lägga all snö när man skottar det är ju överfullt överallt. Skulle der vara en vardag så vete F-n om man skulle kommit till jobbet skulle nog varit kaos. Har nog inte varit med om så här mycket snö någon gång här i trollhättan vad jag minns.'' å När väl all den här snön smälter bort kommer vi ha en swimmingpool i våran trädgård. Snön smälter bort vid midsommar eller nåt nu när det är så mycket. känns det som

Nu till veckan som gått. jobb dagis å mys. Men i onsdags var jag ledig å då hade vi en mysig dag med Angi å Anthon. vi var på spikön på fm å såg på alla ankor. Nellie tyckte det var jättekul ankorna var favvo ville titta på dom hela tiden. Sen behövde vi mat å värme så då gick vi till Max för mat å bus i deras lekhörna.
Sen var det nanna time för godingarna å dom somnade gott i sina vagnar å vi morsor kunde gå i affärer å titta. Efter det tog vi bussen hem till oss för att hämta våra bilar å köra ner till öf å träffa barn och föräldrar som man träffad mycket då vi var så mycket på öf riktigt kul. Men oj vad trött man blev i både kropp å huvud. Men en hel mysig dag. man saknar verkligen såna här dagar. för dom här dagarna hade man ju som mammaledig å dom var toppen.

I torsdags träffade vi Angi å Anthon i gen fast nu på ef eftersom vi jobbade å var i skolan. Nellie pellie känner nu igen sig när vi åker till Anthon för när vi kör in på deras gata säger hon Ante ante. vi körde lite längre bort för jag behövde vända å då blev hon helt förtvivlad. hon trodde då att vi inte skulle träffa  Anthon men fick då lugna henne med att det ska vi. Men sen väl inne hos han så var hon inte på humör en  riktig surfis var hon. Å  Anthon  tyckte det var extra kul å retas när hon gnällde så och det förstår man för det skulle jag oxå tyckt. Sen hem för mys med pappis.
Å så härlig fredag med tacos å mys å gos med lilla familjen.

Å i dag fyller C år. men inget kalas eftersom min sambo inte är så förtjust  i kalas och inte bryr sig om sånt så har vi inte haft något kalas. Men jag å Nellie har firat honom med paket sång och tårta. Å han blev så nöd med sina presenter. Sen har han varit ute nästan hela dan å skottat snö å vi har grejat inne .

Sen tittar vi på en hel del os så gått det går för man måste ju sova det är ju skit att så mycket är på natten.

Ha nästa fredag ska jag ut med jobbet å bowla får se hur det går har ju inte varit ute nu sen 17 oktober då jag var på ladies night. men det blir lugnt för på lördagen ska vi på dop å då vill man ju inte må för kass. konstigt att det alltid ska ske saker alltid på samma gång. Nu är det snart skidor på Os så nu är det dax för chips å cola.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0