Tja

Jag har en riktigt duktig hjälpreda här hemma Nellie heter hon haha. Hon gillar att hålla på med disken å vatten vet inte om jag får så mycket hjälp utan snarare mer å göra efter att godingen varit igång.

Som i dag när jag stod och lagade mat å då greja hon med vatten å disk brevid mig. Vi fick nog mer disk å swimmingpool på golvet. Men hon är super nöjd å jag får lagat maten i fred utan avbryt.

Hon vill hjälpa till med allt nästan. som när vi har handlat ska hon packa upp maten.  Dammsuga är kul men blir arg när jag tycker att det tar för lång tid å tar dammsugaren i från henne. Hänga tvätt e kul med å gissa vems kläder vi hänger upp. Så man kan ju hoppas att detta intresse håller i sig hela livet. men jag e rätt säker på att detta intresse med att hjälpa till hemma kommer att dö ut.

Nåt annat roligt att för varje dag som går kommer det mer nya ord för stumpan kul kul.Men inte så konstigt hon fyller ju två år om tre månader redan. f_n vad tiden går fort. e det nån som vet hur man bromsar tiden eller?

Jag tror hon har börjat komma i två års trotsen redan. Okey hon hade humör innan men nu den sista tiden får hon rejälla utbrott. blir flyförbannad för inget i bland å man kan inte bryta det heller utan man får vänta ut dom.Skit jobbigt för oss alla tre.

Snart är februari över så skönt. gillar inte jan och februari.men jag har hellre den här snön än regn blåst å slask så jag gillar den här vita vinter vi har. blev rörigt. mina godingar gossarVa tvungen å sno den här bilden av Angelica på våra härliga ungar. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0