Hej

Dagarna flytter på å jag och Nellie försöker hitta på saker tillsammans men ibland tar fantasin slut. Är väldigt tråkigt att C inte har semester men han är ju ledig v32 men då är det ju även min sista semestervecka med å det är ju lite ångest.

Vill ha sol å värme nu så vi kan åka till stranden å bada. Men man ska ju inte klaga för vi har haft en fantastisk sommar värme denna sommar. speciellt om man jämför förra sommarens blä väder. Tänk då var man ledig hela sommaren för man var föräldrarledig å skulle njuta av sol å bad. Tji fick man väldigt tråkigt var det.

i dag ska vi handla lite grill mat för imorgon ska vi grilla med ett par kompisar ska bli mysigt. Även kanske lite lek me Albin det tycker Nellie om.

Nellie är i allafall en liten trotsunge just nu.  Allt ska testas å provas man får ha stort tålamod men det tar slut ibland kan jag lova. Tur att hon är så go i mellanåt. Å särskilt nu när hon pratar så mycket. jättekul å följa hennes utveckling. Nya ord varje dag. just nu står hon brevid mig å ropar att hon vill ha ägg.

Å vad vi längtar tillbaka till Öland det var så underbart. är allt sugen på åka dit igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0