Tjenare alla glada

Ä na dax å skriva i bloggen lite. Å eftersom jag sitter här hemma själv å har inget bättre för mig så. Nellie godingen sover å C är och gräver som han gjort i många helger nu börjar bli lite trött på detta nu å längtar till en helg utan jobb. Men det blir nästa helg för då är det midsommar och jobbförbud för hans del haha.
Då ska det njutas av god mat och förhoppnings vis bra väder.

Sen veckan där på drar vi i väg till öland ska bli så himla mysigt å det är vi värda efter denna himla jobbiga vår. Där ska vi bara va å njuta å vara familj.längtar. och det blir nog den enda semester veckan vi har ihop i sommar sen får vi passa på å göra saker på helgerna eftersom C jobbar hela sommaren snyft. Så jag å Nellie pellie får roa oss själva på semestern. så är det nån som har tråkigt så hör av er jag å nellie vill gärna umgås.

Jag å Nellie ska iallafall följa med morsan till norge å hälsa på släktningar och morfar. ska bli himla mysigt å vissa upp Nellie för dom och få träffa dom. För nästan all min släkt bor ju i norge å det blir inte ofta man träffar dom.

Å man bara längtar så till semestern nu å det känns på jobbet att man drar ner på takten.
Så nu hoppas jag på en kanon fin sommar med mycket sol och bad.

Ha var på hm i dag å det var ju farligt  å gå in där dom hade ju rea. Blev en del till Nellie och mig själv. Men så kul å shoppa men  det tyckte nog inte plånbocken haha för den fick ont.Bjuder på en bild på världens goaste 2 åring-
Älskar dig Nellie så mycket finns inte ord för hur mycket du betyder för dim mamma å pappa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0