Farväl Älskade farmor

Den 26 februari dog Nellies underbara farmor C:s mamma å min goa härliga svärmor. Sån jätte bra kontakt som jag har haft med henne är det nog inte många som har med sin svärmor. Har ju känt henne sen jag var fjorton ju. Kunde prata med henne om allt.
Så hon är så saknad. Vill inte fatta att hon inte finns oss hos längre fy F-n rent ut. så himla tungt å tomt. Å man tänker ju på Nellie oxå som inte kommer få träffa henne mer så synd för deras band var så starkt. Träffade ju henne nästan varje dag.
Men Nellie kommer alltid förbli farmors lilla docka. Britt vi älskar dig massor å saknaden efter dig är så stooor.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tänker på er.. krama

2010-03-11 @ 11:28:56
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Angelica

Anthon blev så glad imorse när jag sa att nellie kommer hit, vi saknar ju er nu ju ..

2010-03-16 @ 12:29:27
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0