Lust

Nej lusten till att blogga är inte stor just nu. krafterna och lusten man har går till C och godingen och till jobbet.
På fredag är det redan 1 månad sen hon gick bort. tiden har gått så snabbt känns som om det var i går hon gick bort.
Begravningen har varit å den var fin men väldigt tung å ledsam. grina som bara den.

Men Nellie pellie mår alldeles utmärkt. är inne i en så go tid. är super glad för det mästa å orden bara bubblar ut.
Älskar henne så mycket. så härligt å bara se och höra henne. tjuvlyssnade på henne i dag när hon satt på sitt rum och jag var inne i vårat sovrum och hon hade en stor disskusion med sina dockor gullunge. Sen har hon lärt sig det viktigaste ordet Pizza haha. mammas å pappas favvo mat.

I morgon ska vi leka med våra bästisar Anthon och Angelica. Är så glad för att jag har lärt känna Angelica å att våra barn tycker så mycket om varandra. Å nu i denna stund som är har Angi hjälp mig så mycket genom att bara finnas där för mig. Tack vännen. vi älskar er med.


Å våra barn har dom snyggaste frillerna eller hur Angi.

Kommentarer
Postat av: Angelica

så söta =)

2010-03-25 @ 19:52:08
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0