Måste

Ja jag måste bara skriva att.. finns det något underbarar än när man hämtar sin skatt på dagis. Å hon kommer springande i mot dig som ett solsken med armarna utsträckta å ropar mamma å man får sig en bamsehårdkram å pussar gosgosgos. Nej det finns det inte. Man blir så varm i hela kroppen å inget gör en så glad å alla bekymmer bara försvinner älskart.


På Nellies dagis tar dom kort på våran och bara gruppfoto. Lite tråkigt tycker jag eller mycket tråkigt. Fick det i dag å stumpan vänder sig imot kameran inte så kul.  Det är ju inte lätt å få alla bra på kortet jag vet.menmen lite tråkigt är det.

På torsdag ska vi till snäckan å lyssna på sångkalaset. ska bli riktigt kul å jag tror godingen kommer att tycka det är roligt. kör skivorna hemma å då dansar vi som tokar. Jag gillar dom skarpt. Dom är så duktiga å får verkligen med sig barnen i sångerna. Har sett dom flera gånger genom jobbet nämligen.

Vilker underbart väder vi hade på fm synd att det inte hållde i sig bara. Men njöt den stunden det varade. mer sol tack. Bye

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vet, så himla underbart är det, anthon hänger sig som en liten apa när man hämtar honom, blir helt överlycklig, så himla sött.. =)

Vi hoppas på att vara friska så vi också kan gå med på sångkalaset.. =)

2010-05-18 @ 21:51:19
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Tänkte hör om man fick göra sällskap med er?? Såg nämligen lappen igår på förskola och tänkte att de skulle vara käckt att gå på : )

2010-05-19 @ 07:00:22
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0