Ingen bloggare direkt

Jag direkt suger på å blogga.

Funderar verkligen på att sluta. Tiden har jag men är lat å vet inte riktigt vad jag ska skriva. Klart det händer saker i våra liv. Men har svårt å få det på pränt. får fundera lite till på det här med bloggandet.

Kan bara skriva att vi hittade en hel del på ullared. men ojojoj vad folk. 1 1/2 timme för att komma in. och sen när vi skulle ut ojoj. C ställde sig i kassan tugo i fem klockan åtta var vi ute från gekås Alltså 3 timmar och tjugo minuter för att komma ut. 90 busslaster med folk bara det säger en hel del hur mycket folk det var där. sen var hela parkeringen propp full. hel fel dag å åka dit. har aldrig varit med om så mycket folk.
En som obbar sa att under oktober å halva november är det sim mest folk. ja vi märkte det hahah.

På torsdag så ska godingen till bvc för 2 !/2 årskontrollen ska bli spännande var ett bra tag sen man var där.



Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Oj, de var ingen dålig kö ut. Har nog ståt som mest i 20-30 minuter... Men har nästan bara åkt i april/maj o aug/sep...



Vad spännande med Bvc, Hampus skall dit om 3 veckor (har jag för mig).. Får du skriva hur stor hon blivivt nu då :D

2010-11-09 @ 07:23:32
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0