ULLARED

Ja i morgon ska jag o C åka till ullared tjhoo. Goding får vara hos mormor så man kan helt å hållet koncentrera sig på att bränna pengar i lugn å ro haha. julklappsinköp å lite allt möligt kommer det att bli. å en å annan tomte kommer nog å slinka med.

Har nu gjort min tatuering. blev nöjd. bild kommer senare när den läkt lite grann.

Är så lycklig nu för nu börjar våran otur vända. å mycket kul framför oss  nu haha.

Ett litet kort inlägg. för nu är det mys med min goding å snart idol. Å c kommer hem från jobbet vid nio å  då ska jag å han mumsa på tacos. Bye

Tänkte bjuda på en bild på min goding men datorn ville något annat för den trilskades så jag la ner bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0