BLÄ

Nu är det bara två veckor kvar sen börjar godingen på dagis. Konstigt eftersom jag själv jobbar på förskola så känner jag att det ska bli jobbigt. Skulle gärna vara hemma längre men ekonomin å fp dagarna styr. Så jag hoppas på stor vinst på lotto men det ser mörkt ut. Så är det nån som har en massa pengar så tar jag gärna imot några miljoner nemas problemas haha.

Så om tre veckor ska jag börja jobba å är det inte illa nog med att jag börjar jobba jag fyller tant samma dag fy faaaaaan vad har tiden tagit vägen jag va ju nyss tjugo. Bävar för morgonorna jag e sö trött å seg men nu ska man hinna med sig själv å godingen jag behöver gå upp kl 5 för att hinna som tur är blir det bara var tredje vecka som hon ska med på morgonen för dom andra två jobbar C eftermiddag så då kommer inte N behöva va så mycket på dagis utan mysa med pappsen och det är bra dom behöver vara mer med varandra själva utan mig för hon e mammas tjej

Vagnen ve ett lyckat köp vi gillar den alla tre. N sitter åsjunger i den så söt

Nu du Angelicka här ska drickas cola det är ju så synd om mig tanten.bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0