Måndag igen

Var tar helgerna vägen. Det är fredag  men helt plötsligt är det söndag kväll igen. Jag hinner inte med helgerna känns det som. Märks väl nu när man jobbar.

Å i fredags var ju super sugen på räkor(älskar nämligen räkor) såg i tidningen att maxi sålde räkor i någorlunda pris men när jag kom dit var dom slut(snyft). Men nästa fredag om det kommer in räkor ska jag f-n ha om det är det sista jag gör haha. Men vi myste på tacos i stället och det är ju nästan lika bra.

Lördagen var jag å Nellisen själva. Vi myste och gossade massor plus vi sov ihop så härligt får ju passa på nu när man jobbar. Men efter vilan fick vi frågan av Angelica om vi ville komma till dom och det ville vi. Och som jag Angelica säger det är så härligt å se hur glada våra barn blir när dom ser varnadra. Dom blir så uppspelta. Vi lekte en bra stund efter som vi väntade på att C skulle komma och hämta oss han kom vid åtta och då var vi trötta allihop. Hem å mysa på Pizza och körslaget sen soffläge för mammsen och pappsen och säng för godingen.

Söndagen bar det i väg till vårat andra hem känns det som nämligen nordkroken. C har så mycket jobb där känns som det aldrig blir färdigt. Men det blir ju pengar å det är ju gött.

Nästa helg kanske jag å darling drar till liseberg det är ju sisita helgen och jag vill ju dit. Men vi får se hur det går. MEN JAG VILL: Känner att jag och sambon behöver va lite själva och bara få va. Man får ju inte glömma bort varandra under småbarntiden även förhållandet behöver tankas i bland.

Men i dag har jag varit så trött. och det beror på ett litet troll vars namn är Nellie som har fått konstiga rutiner och vaknar nästan varje natt mellan fyra och fem. Känns ju så kul när man har en jätte dag framför sig. Men det gick bra fast med en del flum. Gick tex in in en skåpsdörr i dag men jobbarkompisarna fick roligt i allafall och jag lär ju få höra detta. Nä nu ska jag ta en varm duch och sen gå och träffa John Blund. Byehär är lillskrutten en vecka gammal tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0