Förkyld

Ha här har man börjat  jobba å efter en dag på jobbet har man åkt på förkylning. snuva feber och frossa kul kul NNot. Så tisdag var jag hemma men var på jobbet i dag eftersom vi hade planeringsdag. Kände att det kunde vara bra å vara på jobbet i dag eftersom jag är på ny avdelning och få chans å prata med mina nya kollegor när det är lugnt. Så i dag har man suttit mäst å pratat disskuterat om allt som har med jobbet att göra det var bra. Känns inte som man har varit borta eftersom man pratar om samma saker än. Men jag har ju inte mått som nån primadonna kan jag säga men tacka värktabletterna så har det funkat något sådär. Men jag drar till jobbet i morgon oxå tror jag beror ju på hur jag mår när jag vaknar. Men jag gör ju en kort dag i morgon så jag tror det ska funka. Och det gör jag på fredag med. Plus att vi kommer att ha sovmorgon jag och min snutta plus att hon kommer att vara ledig helt på fredag från dagis. Hon kommer då att vara med pappsen. Sen efter att jag jobbat färdigt om vi orkar ska vi till torp för lite shopping. Nellie behöver nya höstskor hon har ju växt en skostorlek och stövlar. Sen fick jag lite födelsedagspengar med så nåt fint till mig och nya täcken ska inhandlas. Ett kort inlägg med är rätt sleten och trött så bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0