Onsdagen 2/9

Ja i dag har vi varit i väg å lekt. Nellie tyckte det var så himla roligt å komma iväg å leka med sin Anthon.
Så vi stack till Angelica å Anthon på förmiddagen där vi lekte massor och busade. I dag va inte Nellie på puss humör men det var Anthon men Nellie va inte på humör för några pussar alls. Nellie åt lunch där sen åkte vi hem å det ville absolut inte N blev så arg på sin morsa. Men det förstår man hon har ju saknat sin Anthon å busa med.
Väl hemma var det nanna tajm för vilddjuret. Å jag tog mig en liten vila jag med får ju passa på.

Sen upp för lite lek med pappa innan han skulle till jobbet. När Christer åkte fick han härliga släng pussar av sin lilla sessa så söt.

Sen ringde Angelica och ville leka igen å vi kom så klart för mer bus å lek.
Dom är så gulliga tillsammans våra små godingar och idag var Anthon så gossig fick mig kramar å pussar men det gillades inte av min sessa blev så sotis. Å självklart när man träffar Angelica blr det cola å hon har så dåligt inflyttande på mig haha skyller på henne för hon skyller på mg.

Lite funderingar inför jobbstarten. Tänk för om hade en jobbig dag på jobbet så kunde man lägga sig på soffan å inte göra nåt. Men nu vill man ju ha energi till bus å mys med sitt lilla hjärta plus man ska städa laga mat å annat tråkigt skit som måste göras hur ska man orka allt å hur ska tiden räcka till. okey man får göra en del på helgen men kul att städa hela helgen NOT. men man kommer väl n i rutiner så småningom.
 morgon ska vi träffa våra goda kompajoner Angelica å Anthon igen för fika hos en kompis.
Och förresten GRATTIS A bye

Kommentarer
Postat av: Angelica

cola? ja? det har inte jag druckit idag =)

2009-09-02 @ 20:56:23
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0