Emaus

H a jag skrev igår att  å Nellie å Anthon gillade djuren så mycket på emaus tji fick vi. Dom var avisande å lite rädda ville inte alls klappa kaninerna. Hade mycket roligare på lekplatsen föruttom att godingen ramla bara för att jad står å tjatar och inte ser vad hon gör ajbaja mig. Vilken morsa hon har Nellie. Vi var flera mammor å barn. Angelica å anthon emily å lily och terese å  hampus. Så härligt mysigt hade vi med perfekt väder och härliga ungar.

Efter emaus drog vi till baby öppet på öppna förskolan. Kul å se alla barnen och föräldrar igen. Nellie härja runt även i dag. Bryr sig inte alls om mig. Lite tråkigt var på sångsamlingen att barnen inte fick rocka loss utan var tvungna att sitta knät på oss vuxna. Men annars mysigt.

Jag å Nellie fick storfrämmat sen hemma min ena bror kom på besök på sin mc kul kul.Men Nellie var rädd ville inte ge han någon kram. Men han fick en vink när han gick.
Nellie är so go fort hon hör en motorcykel så säger hon pappa. Hennes pappa kör motorcykel nämligen.
I morgon är Christer ledig härligt gott familje mys. Plus köpa ny vagn så kul.bye

Kommentarer
Postat av: Angelica

det är ditt fel alltihop =)

2009-08-21 @ 12:42:38
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0