Öpnna förskolan

Hej
I dag var jag Angelcka duktiga å gick runt slussarna medans dom små godingarna sov. Å härligt väder fick vi men vi slarva i slutet å köpte var sin cola aj baja oss.
 För alla som inte känner mig så älskar jag verkligen cola så himla gött. Andra tar kanske en kall öl till grillat men jag tar colan i alla lägen mumma. Men ska bli skärpning. När jag börjar jobba så ska det bara bli cola på helgen.
Sen efter promenad bar det  väg till öppna förskolan. Dom öppnade för hösten i dag. Och  dag var det stora barn annars har vi vart på babbyöppet. Men nu börjar ju godingen bl stor. Hon tyckte det var så roligt där. Härjade riktigt ordentligt. Är inte rädd för större barn utan knödde tillsammans med dom på rutchkannan. Så det kommer nog gå kanon på förskolan.
I morgon ska solen och värmen vara här så då drar vi och några andra mammor till Emaus å träffar djuren. Vi var där i början av sommaren å Nellie tyckte det var kul med djuren så det blir mysigt.

Ha nattnigen av stumpan tog bara to minuter i dag rekord men hon var super trött.
På fredag köper vi en ny vagn. Så nästa vecka vll gärna ha gå kompisar så vi får prova den riktigt.bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0