Tisadag 18/8

Hallo. Andra dagen i min blogglv.
Bvc  i dag. stumpan hade gått upp lite i vikt och vuxit några cm. Våran goding har krånglat med maten nästan sen hon var liten så hon är en liten plutt. Men väldigt go.
Har inte hittat på så mycket i dag. Tog det lugnt på fm eftersom man har en liten buse på natten. Hon har hållit på å busat i en vecka  eller längre kommer inte ihåg på natten och det känns. Känner mig som en zombie.
Ef var vi en sväng hos Angelica å Anthon alltid lika trevligt å träffa dom.
Sen hem å diska (blä) vill ha diskmaskin NU. Men vi har så pyttit kök så det får inte plats.  sen  Laga mat med en gnällis. Humöret har inte varit på topp hos godingen men det är tänder på g. så då är det bara att gilla läget.
Gött i allafall att solen har hittat hit igen man kan ju hoppas att den stannar ett tag.
Ett kort andra inlägg men jag e så trött å vet inte vad jag ska skriva. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0