Torsdag

Japp i dag är bästa dagen. jag har gör kort dag på jobbet och en dag innan helg. så jag gillar torsdagar. Men efter jul kommer jag få mer korta dagar.

Men än så länge har jag bara kort dag på trorsdag så då gäller det att passa på och greja.
Så i dag har jag hunnit klippa mig dansa lite med dammsugaren och dansat med Nellie. Handlat lite och träffat Angelica, Anthon och Emily och Lilly. Och nu i kväll har jag skrivit utvecklingssamtal och grejat med tvätt och lite julklappspyssel.

Det var så skönt att få rensa rufset och bli lite fin i håret gjorde så gött. Men jag älskar att klippa mig eftersom jag verkligen gillar när någon grejar mig i håret. Ska drilla Nellie till att tycka om att greja med mitt hår hahha.

Sen tyckte både jag å Nellie att det var super kul att träffa barn och mammor. Att få leka å tjata lite även fast att jag  var super trött.

Haha det snöade en liten stund förrut men som vanligt gick det över till regn. BLÄ. Har verkligen fått nog av den skiten. Kan det inte få var uppehåll blir tokig på detta regn.

I morgon är det härliga fredag. och då ska jag börja ta upp mina tomtar tjhooo. Först måste jag plocka ner saker på hyllorna så att min kära tomtar får plats mycket jobb men så mysigt. Ska bli väldigt intressant å se hur gummsan reagerar på alla tomtar kommer nog gärna villa pilla på dom. kommer nog klia mycket i hennes små fingrar.haha. Men det är bara å lära henne för tomtarna ska fram tänker inte plocka bort dom bara för att vi har ett litet barn å nej. Sen är det bara mys med lilla familjen som gäller gött mos. Bye

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej hej! Förlåt att jag är så seg på att svara! Men jag har skickat iväg ett sms till Theres (hon som gör smyckena) och gett henne din mailadress och sagt att du är intresserad av ett smycke och att hon ska kontakta dig. =) Så hoppas vi att hon gör det snart. Annars får du höra av dig igen så ska jag höra med henne. Du får ha det underbart och vad roligt att du kikade in på min blogg =) Kramar

2009-12-05 @ 09:30:33
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0