Vit jul härligt

Ja det ser ut som vi får en vitjul så kul. Har allt undrat om Nellie skulle få uppleva en vit jul. så mys mys.

Dagarna går iallafall i ett mycket å göra å timmarna bara rinner iväg. Vi shoppar julklappar å mat pyntar och står i men jag tycker det är riktigt kul och Nellie med hon blev så glad å sprallig när vi tog in granen  idag. men hon hann inte med å klä den för hon blev alldelesför trött tillslut. när hon ville hjälpa mig med ljusen och jag fick lyfta bort henne från ljusen föratt hon trasslade in sig i dom då bröt hon ihop totalt så då blev det sängen för godingen. Och hon somnade bums.
Vi har varit på överby i dag som alla andra haha va mycket folk. Nellie var allt min sessa då så duktig hon pratade med allt å alla var på toppen humör hela tiden vi var där. hon sa till på skarpen till ett par grabbar  inne på intersport att nu får ni skärpa er  på sitt språk så gulligt.
Sen inne på maxi tog orken slut för sessan och hon somnade när vi var i kassan. lyfte över henne i bilen och hon fortsatte å sova. tar på kraftern å bränna pengar haha.

Skryttajm Nellie har sakt en två ordsmening pappas strumpa duktiga lilla tjej.

Japp i morgon är sista dagen innan jul och den är fulltecknad den med. på fm ska jag å Nellie ut å busa i snön om den ligger kvar. Sen kommer Emma,Martin och Vincent hit en snabbis. barnen ska byta julklappar.Sen efter det ska jag å Nellie försöka ta hos en promenad ner till stan för att handla en julklapp till my darling.  Sen när C kommer hem från jobbet så ska vi åka handla julmat och sista julklappen sen hem för mys med uppesittarkväll.

vi ska en mysig jul trotts det som hänt med saab. C jobbar där och han blev vaslad igår som det ser ut nu så har han jobb till början av april BLÄ OCH SKIT. Sen ut i arbetslöshet skit.


SÅ NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN GOD JUL. kommer nog inte skriva på några dar utan bara nysa med familjBjuder på några bilder från förra julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0