Brunett

Japp jag våga färga mitt hår så nu är jag brunhårig. Blev la rätt så bra tar nog ett teg och vänja sig med färgen. Nu ska jag bara få till e klipptid oxå så blir jag snyggast i sta haha.

Annars har jag varit hemma från jobbet i tre dagar har haft ont i hals huvud  och så in H trött vet inte vad det är. Men i morgon böir det jobb. Gör ju en kort dag så det går ju bra då.

Och snart är det helg och vi kanske ska åka till ullared så kul. Längtar.

Fikade i går med Emma och Angelica i går så trevligt. kort inlägg i gen men tv:n ropar Bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Antar att det var du som kommenterade?!?



Va trist att ni inte får enskillda bilder. Vad kommer det sig?

2009-11-12 @ 22:28:12
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0