Fredag YEEEEEEES

Å i morgon är det lördag och vi ska dra till älskade ullared för att bränna pengar skitkul verkligen. Ska shoppas julklappar saker till nellie och tomtar med mera. Men lill stumpan får vara hos mormor. Så att vi kan shoppa i lugn och ro plus att Nellie har roligare och mysigare med mormor. Men kommer sakna henne massor mammas lilla vilde.

Hon har blivit skitjobbig och lägga igen. Är helt hysterisk vid läggdags. Hon blir galen när man går ut ur sovrummet. Tar ett bra tag innan hon somnar och man får gå in hur många gånger som helst. Är sjukt jobbigt för mamma hjärtat. Man känner sig så elak när hon försöker klättra upp på en och man lägger ner henne igen i sängen. Men men vad göra. Tar man upp henne blir det ju så fel.

Vad snakar juryn om på idol. Reza sjöng i allafall så att jag fick gåshud. Så underbar röst har hon. Tycker om Reza Calle ERik och Mariette resten kan åka ut nu.

Jag har i allafall jobbat i två dagar. Å tur att det var kort dagar för trött har jag blivit.
Fem veckor kvar tills jag går på julledighet längtar massor. Bye

Vlden har vaknat igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0