Helgen

Ja i går var det ullared för hela slanten. ojojoj vad det handlades kan jag lova. Blev lite väl dyrt men så är det ju i ullared allt är ju så billigt så man bara plockar på sig och tillslut blir det en stor summa. Gjorde en hel del fynd. super nöjd med inköpen.
Blev nästan klar med julklappsinköpen oxå skitgött.

Men en grej jag inte fattar i allafall inte nu när baconfeber härjar varför man tar med små små en månaders bebisar dit. helt otroligt skulle jag aldrig våga. Okey vi har haft Nellie med oss dit men hon var över 6 månader och igen baconfeber härjade då.

Men det var lång kö när vi kom trodde inte det skulle vara så farligt eftersom det var helgen innan barnbidrag och lön. Det gick ganska fort ändå. Blev lite stressigt ändå för är vi var klara med klädbarnavdelingen så var det bara en timme kvar till stängning. Så då blev det lite stressigt. ska jag rabbla  alla köp så tar det evigheter men jag hittade bagyjeans för 149 spänn har ju köpt i stan och dom kostade 600kr. Så det var ett fynd tycker jag. Och en del tomtar så klart. Nellie fick även en varm och go lammskinsfäll som hon ska ha i sin vagn och mysa i.Och en del kläder fick hon. Men min kära C har sakt att nästa gång vi ska dit ska vi ha en budget.haha.

När vi kom hem och hämtade lillan så ville hon inte följa med hem alls. Utan hon skulle vara kvar hos mormor hon blev surfis när vi åkte där i från. kul när man längtat. Men bra att hon trivs så hos mormor. Blir så bortskämd med mormor Jan.erik och moster Silje.

Nellie har lärt sig det roliga ordet INTE så det är inte till mycket nu. Inte sov inte äta inte klä på sig med mera. lite kul men kan bli jobbigt i längden. Sen gillar hon att klä på sig själv. Tar ut kläder från sin byrå å tar på sig. Allt från bikinitrosor till strumbyxor men allt ska vara på benen även tröjor haha gullunge.

Grattis till Min goa Emma och Martin som fick en lite gosse i lördags morse. Ska bli så mysigt å sniffa bebis.

I morgon är det jobb å dagis för Nellie för nu har C börjat jobba i gen. Så snart måste jag i säng. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0