Blä Tisdag

Ja den här dagen har inte varit bra alls en riktig skit dag. Varit så trött både i dag och igår. Magen har krånglat och haft huvudvärk vädret hjälpte ju inte till heller. Blir dep av sånt här väder gillar det inte alls. Allt känns blä å skit med sånt väder. Jag kompa i alla fall ut 1 1/2 timme tidigare å det kändes bättre att få komma hem tidigare till min älkslingar. Han ju då träffa min stora älskling innan han drog till jobb oxå då. Så då kändes dagen bättre.

Jag å stumpan drog i allafall till Maxi  efter att C drog till jobbet. för Astrid katten behövde kattfoder och kattsand. Va ju så duktig att jag låste in nycklarna med. men tur så har ju svärmor extra nyckel. min härlig bra dag forsätte. Sen hem och då gick vi på en promenad både jag och Nellie behövde rastas. Och Nellie tycker det är så kul att vara ute och gå själv och utforska närområdet själv. Och det var riktigt skönt.
Sen hem för matlaging och ätning. Sen busad jag å Nellie en massa. Hon gillar att härja omkring i mammas och pappas säng skrattar och slänger sig  hur mycket som helst och jag tycker oxå att det är så mysigt å roligt.. vi tog även ett bad/duch i hop oxå det är syssla som vi båda tycker jätte mycket om. Å vad jag njuter av min kära dotter. Hon får mig alltid på så bra humör. Älskar dig mammas lilla goding. Så en grå dag som denna tankar jag energi av henne. Fast att hon får sin utbrott när hon inte får som hon vill så är jag glad ändå. Tänk vad man tål mycket från sina barn för skulle sambon få såna utbrott skulle det bli krig är hemma då har man inte samma tålamod alls.

I morgon gör jag min häst dag i dont like. Men jag / vi har bestämt att jag kommer gå ner i tid efter jul jag riktigt längtar. Känner att det blev alldeles för mycket att jobba heltid särskilt eftersom jag jobbar med barn. Man vill ju ha energi till sitt egna barn sambo och hem liksom.

Lördagen med Ladies night var hur bra å kul som helst lite stressig och kanske lite för lite alkhol haha men jävligt kul hade vi allafall. Och showen var hur bra som helst. Blir fler gånger detta brudar. Sen måste jag tacka för det fina halsbandet jag fick. Supernöjd blev jag. Nä nu är min energi slut å John Blund ropar på mig. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0