Ingen sovmorgon här inte

Här ska man upp och busas före kl 7 enligt vissa. Å det är blä för vissa som vill sova. Men men upp å hoppa man har ju inget val. Så mys med välling i sängen sen upp för frukost och läsa tidnigen för jakten på billiga räkor.
Ringde Angelica och bestämde att vi skulle träffas. Så på med kläder och så drog vi iväg till maxi å JAAAAAAAAAAAAAAAAA det blev räkor mummmmmmms. Så nöjd.

Efter det drog vi i väg till en lekpark så att våra härliga godingar fick leka av sig lite å mammorna tjata lite skit.
Sen var ju dax att dra hem för lunch och sen sovning för stumpan och jag skulle till jobbet.

Kom till jobbet i tid idag duktig. sen vid halv fyra kom Nellie med pappsen till jobbet för C behövde i väg och jobba i nordkroken så att han blir färdig nån gång å stumpan tycker det är så kul. Men hon skrämer vissa barn på jobbet bara för hon är så framåt mitt lilla busfrö. Vi tog en snabbfika hos Emma oxå tack för den goa pajen.

Så nu är det mys framför tv:n och just nu är det idol men va har hänt En del är ju så dålig så man nästan bytte kanal. Eric e klart bäst Reza var bra med. Sen gillar jag calle med.

Nä nu ska jag fortsätta mysa. Ha en bra helg de la snart söndag å man sitter med värsta jobbångesten. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0