Mys fredag

Hallo. Vi har haft en underbar fredag.

Slutade tidigt från jobbet. så gött. Cyklade hem i skitvädret å var genomblöt när jag kom hem. Men jag cyklar även fast det regnar duktiga mig.självskryt så i dag var jag värd cola fast det är ju jag varje dag enligt min dåliga karaktär. I allafall hem. packade badkläder och vänta på mina darlings. När dom kom fick Nellie mat och jag pratade med min sambo och fick även se hur han ser ut har nästan glömt det nu när man aldrig träffas hahha. Han var fortfarande lika söt min nalle.

Sen bar det av till badhuset med Angelica å hennes skrutt Anthon. Och barna var på det bästa humör glada å fulli bus. Fast i dag var nog Anthon busigare än Nellie i allafall i omklädningsrummet han ville bara springa i väg medans nellie stog bara still och tittade på alla som bytte om. Vi gick till rehab först är ju goare i vattnet där. Men nellie tyckte det var kul en stund men sen ville hon bada själv och det går ju inte där så till slut blev hon arg som ett bi och då var det bara att gå upp och gå till baby poolen. Där trivdes hon bättre och då kom några kompisar till Hampus och Nova med sina mammor kulkul.
Nellie bada tills hon blev blå om läpparna och ruschkannan var roligast. Men hon blev inte arg när vi gick därifrån helt chockade blev jag trodde att värsta utbrottet skulle komma men inte då. För det var lika roligt att ducha om inte roligare eftersom hon fick hålla duchslangen själv.

Sen efter badet åkte vi och hämtade min lillsyrra och drog till affären och handlade fredagsmys. massor av mums. Väl hemma blev det lek och mys med Nellie innan det var dax för sängen för lillan lite protester blev det ju för det var ju så roligt att moster var här men sömnen vann.
Jag och syrran kollade på idol och det var jätte bra i dag tyckte jag Reza och Erik var bäst.
Jätte mysigt har det vart och haft syrran här så det får vi göra om snart tycker jag och Nellie. En helt under bar fredag.bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0