Vilken morgon

Här log man och myste i sängen med godingen och trodde man hade god tid till jobb och dagis. Men då ringer min kära sambo och sa att motorcykeljäveln inte startar kan ni komma hämta mig. Så då fick vi eld i baken kan ni tro. Men man var ju lite förbered lagt fram kläder till mig och Nellie plus att jag sminkat mig och så innan jag väkte godingen. Så på med kläder borsta tänder och i väg. Men va härligt man fick skrapa rutorna ( NOT). Så stress till saab och många F-n ått alla tröga människor som inte kan köra bil enligt mig själv och dom J-vla ombyggnadsskiten. Hämta upp sambon ringa jobbet å säga att det kört i hop sig men att jag kommer. Hem med sambon och Nellie till dagis och sen till jobbet med fart. Och det var lika mycket f-n till jobbet med plus till min sambo som skulle anmärka på min körning passa dig du sa jag till han annars blir det stryk reta inte mig på morgonen har värsta morgon humör. Och det vet han efter 15 år i hop.

Men hade en rätt lugn dag på jobbet slutar ju ett på torsdagar å det är ju så nice. Emma pemma mötte upp mig på jobbet för att följa med och hämta sessan. SEn drog vi ner till stan där vi hann med ett besök på bibblan för lite lån av böcker sen en fika i oden cafet. Så mysigt va det. Men fika stunden blev la inte så lång för nellie tröttna och ville röra på sig.

Sen hem för matlagning och familjemys med mina goa älsklingar. Även pratat med min farsa som hade haft det så bra i krotatien med toppen väder man blir ju inte alls avundsjuk speciellt när regnet står som spö i baken SKITVÄDER:

Gött i morgon börjar jag inte förrän tolv så inget stress i morgon på morgonen. Men vi kanske ska träffa Angelica å Anthon för en lite lek på fm. innan hemgång för lunch och vila jag måste ju få godingen att somna innan 11:40 för sen är det turbo som gäller på min rosa racer till jobbet.
Och bästa av altt i morgon är det fredag tjhoo så jävla skönt med helg. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0