090909

Hallo.
Inskolningen går toppen. Nellie gillar dagis verkligen. När vi närmar oss dagis i bilen säger hon hej å är hur glad som helst. Och i dag gick jag ifrån för första gången å  för Nellie gick det hur bra som helst lekte å busade å saknade inte mig alls medans jag satt i  personalrummet å sakna henne massor kändes så konstigt. Skulle gärna vara en liten fluga å titta på henne så nyfiken på vad hon gör min lilla skatt. Hon åt där för första gången med men då var jag med och det gick oxå bra. Så hennes inskolnings fröken sa att detta kommer gå hur bra som helst. För att Nellie är så social, framåt och verkligen gillar dom andra barnen.Får se hur det går när man ska lämna henne i hallen tror det blir så på fredag. Tror att det kommer bli jobbigast för mig är ju inte så van att lämna henne i så många timmar. Klart att hon varit bortlämnat förut men inte så mycket. Men det är ju bara var tredje vecka hon kommer att vara mycket på dagis sen kommer hon vara hemma mycket med sin pappi.

Både igår och i dag efter sovningen har vi träffat Angelica å Anthon får ju passa på nu och träffas när vi är lediga för det kommer ju bli mindre sen när vi bägge har börjat jobba. Kan tänkas att man är rätt trött efter jobbet. I allafall i början för man har ju inte stressat när man varit ledig precis. Å jag kommer sakna våra go mornar där vi bara myser å gossar i sängen. Nu kommer det bli stress å allmänt kaos tror jag innan man får in bra rutiner på morgonen. Kommer längta så mycket till helgern nu mer än vad jag gjorde för i allafall.

Ha eftersom jag fyller tant på måndag ska här bli kalas på lördag inte det roligaste  tycker jag men jag får ju presenter å det är kul är som ett litet barn  är jaghaha.  Så på fredag ska jag och min kära mor köpa grejer till smörgåstårt å fixa i ordning till kalaset. Blir bara ett littet kalas eftersom det inte är min grej å fira mig. Jag har ju slutat å fylla år. Sen efter handling ska morsan med å hämta godingen på dagis. Det ska bli kul å se hur hon reagera när mormor är med.bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0