FÄSTING JÄVLAR

Ja Nu hade jag en fästing fan igen andra gången på en månad ungefär. Varför ska dom äklena tycka om mig för jag hatar dom jävlarna ursäkta språket men det finns inga vackra ord för dom små svinen. Sen när jag Nellie hade varit ute en stund i dag hade jag en älgloppa i nacken fy fan för små kryp säger jag bara låt bli mig. Min kära sambo tycker det är gör kul å mobbas. Så nu ska jag ta en dusch å skrubba kroppen känner mig äklig.

Godingen har förresten lärt sig ett nytt ord å det är aj så allt är aj nu. Sen när vi var ute på en liten promenad heja hon och vinka på alla hon mötte gullgoding. (kärlek).

Vi fick förresten tag en jätte fin och billig begnad overoll för en billig peng. bävernylon å allt ser knappt använd ut. å det är ju inte lite som ska handlas nu inför dagis å höst/vinter så bra kapp blir man nöjd över. Men vi ska ta en sväng till favoplace nr1 i oktober nämligen ullared I LIKE.
Nä in i duchen nu å bli ren från all små svin. bye
Sen är jag verkligen värd cola idag tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

fast det värsta är ju att hon hade sex innan med.. så sex plus åtte.. 14 ungar, herregud.. anthon somnade nästan direkt ni stängde dörren så trött så..

2009-09-02 @ 12:27:56
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0